Általános Szerződési Feltételek

A Kvízjáték szolgáltatások igénybevételéhez kapcsolódóan

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Leonória Edutainment Kft., mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által szervezett szabadidő program, kvízjáték szolgáltatás keretében az azt igénybe vevő Ügyfél / Játékos (a továbbiakban: Ügyfél v. Játékos, a továbbiakban együttesen Felek) jogait és kötelezettségeit.

A Leonória Edutainment Kft. a https://leonoria.hu/ weboldalán található „Foglalás” beküldését megelőzően az Ügyfél tevőlegesen (egy jelölő boksz által) elfogadja a jelen ÁSZF-et.

Az Ügyfél és a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben foglaltaktól nem térhet el, de kiegészítheti, adott Ügyfél-igény szerint konkretizálhatja azt. Ezt a Felek által aláírásra kerülő Egyedi megállapodás keretében rögzítik. Az Egyedi megállapodás (amennyiben van ilyen adott ügyféllel) a jelen ÁSZF-fel együtt képezi a Felek között létrejött szerződés valamennyi feltételét, így e két dokumentum elválaszthatatlan egységként kezelendő. E nélkül kizárólag a jelen ÁSZF-ben foglaltak az irányadók a szolgáltatás igénybevételéhez.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed Szolgáltató valamennyi szolgáltatására, amelyeket a https://leonoria.hu weboldalán és annak aldomainjein jelez. Ezek megnevezése:

  • Családi kvízjáték
  • Csapatépítő kvízjáték
  • Párok, baráti társaságok kvízjátéka

A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

A szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Szolgáltató a megadott elérhetőségein az Ügyfél rendelkezésére áll.

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető, olvasható a https://leonoria.hu/ weboldalon.

Ügyfél kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Ennek módja: a weboldali játékidő foglalás keretében az Ügyfél a „Foglalj most” gombra kattintás előtt bejelöli a gomb közelében található két db jelölő négyzetet. Az egyikkel a jelen ÁSZF elfogadását jelzi, a másikkal pedig azt, hogy hozzájárul az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt szabályok szerint a személyes adatai kezeléséhez.

FIGYELEM: a szolgáltatás igénybevételéhez, a szerződés jelen ÁSZF szerinti hatályosulásához elengedhetetlen mindkét jelölés megléte, tehát ezek, vagy egyikük bejelölésének hiányában a szerződés a Felek között nem jön létre. A jogszerű (tehát mindkét feltételt teljesítő) időpont foglalás elküldését követően (legkésőbb 24 órán belül) a Szolgáltató visszajelzést küld az Ügyfél e-mail címére, ezzel elfogadottnak tekinti a jelentkezést és a jelen ÁSZF az Ügyfél (és vendégei, partnerei) kvízjáték terembe lépésével egyidőben hatályba lép.

Szolgáltató azonosító adatai

Megnevezése: Leonória Edutainment Kft.

Cégjegyzék: 01-09-438733

Bejegyző Bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 32713206-2-42

Székhelye: Budapest, 1066, Jókai utca 18. (8)

Ügyfélszolgálat: info@leonoria.hu; tel: +3620 5826 990

1. A szolgáltatás időbeli terjedelme

A szolgáltatás igénybevételére irányuló szerződéskötés a weboldalon foglalt időponttól, és tartalommal hatályosul, amennyiben korábban az ÁSZF és az adatkezelési szabályok utólag igazolhatóan (a weboldalon bejelölve) elfogadásra kerültek Ügyfél részéről. A megfelelő bejelölések hiányában az Egyedi megállapodás semmis, a Felek között a szolgáltatásra irányuló szerződés érvényesen nem jön létre.

Kiegészítő „Egyedi megállapodás” kötése esetén a Szolgáltató feltünteti a jelen ÁSZF linkjét, amit Ügyfél a weboldalon bármikor megtekinthet és letölthet.

2. A szolgáltatás terjedelme

2.1

Szolgáltató fizikai, technikai és személyi hátteret biztosít kvízjátékokhoz, melyeket párok és kisebb-nagyobb társaságok részére ad át előre, a weboldalán rögzített időpontban.

2.2

A Szolgáltató több teremben, 2-12 fős csapatokat tud fogadni, egy-egy játékarénában 6 (hat) játékállomás található.

2.3

Az előre foglalt játékterem az adott (azt lefoglaló) csapat számára fenntartott, a kiválasztott játék-kezdést követő 15 percig. Késedelmesen érkező játékosok számára így ad lehetősége a csapatba rendeződésre és a játékok megkezdésére.

2.4

Egy-egy kvízjáték menet 60 (hatvan) percig tart, és ezen belül, hat különböző készséget igénylő fordulóból áll: klasszikus kiválasztós, igaz vagy hamis, tippelés, és vakteszt.

2.5

A játékok lenyűgöző fényjátékkal és magával ragadó zene kíséretében indulnak el, és fordulatokkal teli, felejthetetlen élménnyel gazdagítják a résztvevőket!

2.6

Egy játékot követően, a következő csapat 15 perces előkészület után tudja megkezdeni a programot.

2.7

A csapatoknak lehetőségük van arra, hogy – akár játék közben is – magukról fotókat készítsenek és ezt saját felületeiken megosszák a weben. Szolgáltató ebben (beleértve az adatkezelési szabályokat is) aktívan nem vesz részt, az így készülő képeket saját felületein nem osztja meg, adatait nem kezeli.

2.8

Szolgáltató lehetőséget biztosít arra, hogy bárki a webshopjában, ajándékként kvízjátékot vásárolhasson. A webshopban már egy főre is lehet utalványt vásárolni: az „ajándékutalvány” kiválasztása (kattintás) után a „Hozzáadás a kosárhoz” gombra kattintva a Megrendelés következik. A Fizetéshez előzetesen meg kell adni a weboldalon látható űrlap által kért személyes és fizetés adatokat. A sikeres fizetést követően a rendszer megküldi a vásárlónak az utalványt, ami később (egy éven belül) játékra váltható.

3. A szolgáltatással kapcsolatos általános rendelkezések

3.1

A jelen ÁSZF a Szolgáltató szolgáltatási körére vonatkozóan teljeskörűen szabályozza Felek jogait és kötelezettségeit. Ügyfél kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a honlapon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja.

3.2

Ügyfél kijelenti, Szolgáltató pedig kifejezetten elfogadja, hogy jogszabály vagy a jelen ÁSZF nem ír elő papír alapú, írásbeli kommunikációt a Felek között. A Felek közötti kommunikáció terén elfogadottnak és hitelesnek kell tekinteni a Felek által egymás tudomására hozott e-mail címet és telefonszámot, valamint az ezek használata általi információ átadást.

3.3

Ügyfél lehet minden cselekvőképes, a 18. életévét betöltött természetes személy, aki büntetőjogi felelőssége tudatában az adott ingatlan kiadására jogosultsággal rendelkezik. Szülői felügyelet (ez esetben fizikai jelenléttel értendő) mellett részt vehet a játékban a 10. életévét betöltött gyermek is. Szolgáltató biztosítani tudja azt, hogy a gyermekek a korosztályuknak megfelelő kérdéseket kapjanak a játék során.

3.4

A játék során az Ügyfél fogyaszthat italt, akár a teremhez kapcsolódóan rendelkezésre álló automatából vásárolva, akár behozva. Az italfogyasztásra - saját felelősségére - olyan módot kell találnia, ami nem zavarja, sérti vagy bántja más játékosok szórakozását, ruházatát és egyéb értékeit, egyben a játékterem berendezését és tisztaságát sem. Ezzel ellentétesen viselkedő Játékos a játékból bármikor, azonnal kizárható. Amennyiben konkrét károkozás is történt, Szolgálató jegyzőkönyvet vesz fel és gondoskodik a hely takarításáról. Amennyiben ehhez kapcsolódóan anyagi kár éri (pl. berendezés, bútor, elektronika, szőnyeg, stb.), a Játékos köteles ennek – a kár mértékének meghatározását és a vele történő hivatalos közlését követő 30 napon belüli - megtérítésére.

3.5

Tíz év alatti gyermekek (kis gyermekek, csecsemők) szülői felügyelet mellett sem vehetnek részt egy-egy programban. A játék fény és hanghatásokkal is jár, az ebből eredő esetleges ijedtséget a Szolgáltató nem kívánja felvállalni, engedélyezni.

3.6

A Szolgáltatás igénybevétele előtt az Ügyfél kötelessége mérlegelni, hogy az egészségi állapota megfelelő-e a játék során alkalmazott fény- és hangeffektek elviseléséhez, kezeléséhez. Szolgáltatónak nem áll rendelkezésére ismeret egy-egy játékos egészségi, pszichikai állapotáról és ezt nem is fogja megkérdezni senkitől. Ennek eldöntése kizárólag a Játékos feladata és felelőssége. Ugyanakkor Szolgáltató – adott Játékos egyértelműen, a játék megkezdése előtt jelzett kérésére – a hang és fényeffektek jelentős (nem teljes) részét ki tudja kapcsolni és ezt – kérésre - meg is teszi. A kérés egészségügyi hátterét sem részletezni, sem igazolni nem kell, elég jelezni.

3.7

A szolgáltatás igénybevétele az Ügyfél akarata szerinti kérésnek minősül, amelyet a Szolgáltató nem köteles elfogadni, és nem köteles annak el nem fogadását megindokolni. Beleértve azt a helyzetet is, ha nincs szabad hely az Ügyfél által kért időpontban.

3.8

Szolgáltató a szolgáltatásra vonatkozóan a jelen ÁSZF valamennyi rendelkezését lényeges feltételnek tekinti.

3.9

Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, ami kizárólag a módosítás időpontját (közzétételét) követően keletkező szerződésekre vonatkozóan keletkeztet joghatásokat.

3.10

Szolgáltató a tevékenységét az e körben előírt törvényi és egyéb jogszabályi feltételeknek megfelelően folytatja és ezt a Felek között létrejött jogviszony hatálya alatt folyamatosan fenntartja.

4. A Felek jogai és kötelezettségei

4.1

Az Ügyfél személyes adatainak a Szolgáltató általi kezelése az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint alakul.

4.2

A szolgáltatás az Ügyfél számára díjköteles, a díj mértéke a weboldalon mindenkor látható.

4.3

Szolgáltató köteles a tudomására jutott személyes adatokat a jogszabályoknak és az Adatkezelési tájékoztatójában foglaltaknak megfelelően kezelni.

4.4

Az Ügyfél vállalja, hogy haladéktalanul tájékoztatja Szolgáltatót minden olyan körülményről, amely késleltetheti a megállapodás szerinti szolgáltatás-teljesítést.

5. PANASZKEZELÉS, KÁRTÉRÍTÉS

5.1 Írásbeli panasz fogadása

A Panaszos státuszának azonosíthatóságához szükség van arra, hogy a Panaszos által rendelkezésre bocsátott ilyen tárgyú információk (érvényes és hatályos szerződéses kapcsolat) alapján meggyőződhessen arról, hogy

  • a panaszos a panasz tárgya szerinti időszakban a panasz tárgya szerinti szolgáltatásra vonatkozóan rendelkezik jogosultsággal vagy nem

5.2

Azonosításra alkalmas adatok hiányában a panaszos részére kizárólag általános tájékoztatás adható.

  • az Ügyfél szerződésével, annak teljesítésével kapcsolatban Szolgáltató harmadik személy részére – jogszabályi kötelezettségein túlmutatóan - adatot nem szolgáltat ki;
  • a panaszos által előadottak kivizsgálását, a panasz elbírálását nem kezdheti meg, azzal kapcsolatban a panaszos részére információt nem adhat.

5.3

A szolgáltatások minőségével kapcsolatos panaszokat az Ügyfélnek haladéktalanul, de legkésőbb a megfelelő információk kézhezvétele után 10 (tíz) napon belül kell benyújtania. Az Ügyfél felel a panasz késedelmes benyújtásából származó károkért. A minőségi panaszt vagy garanciális igényt az azt alátámasztó bizonyítékokkal együtt írásban kell benyújtani Szolgáltató számára. A minőségi panasz benyújtása nem feltétlenül mentesíti az Ügyfelet fizetési kötelezettsége alól.

5.4

A beazonosítást követően a panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével történik.

5.5

Írásbeli panasz kivizsgálása érdekében Szolgáltató az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül küldi meg a panaszosnak.

Ezen időtartam kezdőnapja az a nap, amikor az alábbi két feltétel egyidejűleg teljesül:

  • a benyújtó személye egyértelműen tisztázott
  • a tartalma szerint panasznak minősülő bejelentés Megbízott rendelkezésére áll.

5.6 Panaszra történő válaszadás

A panasz kivizsgálását követően válaszában közérthetően és részletesen kitér a következőkre:

  • panasz teljes körű kivizsgálásának az eredménye,
  • a panasz rendezésére vagy a megoldására vonatkozó intézkedésre, illetve
  • a panasz elutasítása esetén az elutasítás indokára,

5.7

Nem minősül panasznak: nem minősül panasznak, ha Ügyfél meglévő szerződésével kapcsolatban kérést, javaslatot fogalmaz meg vagy információt kér, ezek fejlesztésére javaslatot tesz, vagy ezeket érintően véleményt fogalmaz meg.

5.8

A Szolgáltató a Polgári Törvénykönyv általános szabályai szerint felel az Ügyfélnek okozott károkért. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél által elszenvedett olyan károkért, melyeket az Ügyfél intézkedése vagy intézkedésének elmulasztása okoz. A Szolgáltató nem felel az Ügyfél nyereségének elvesztéséért. A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem vállal felelősséget a károkozás egyéb formáihoz kapcsolódó károkért, például következményes kárért, a nyereség elvesztéséért vagy egyéb veszteségért.

5.9

A Szolgáltató a szolgáltatási díj legfeljebb 100%-áig köteles megtéríteni a bizonyítottan általa okozott károkat, de a kártérítési összeg semmilyen esetben sem haladhatja meg Ügyfelenként a 250 eurót.

6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Szolgáltató és az Ügyfél (jogi szempontból Fogyasztó) a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Amennyiben azonban a Felek között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval szemben folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a jogvita rendezésére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:

  • Bírósági eljárás kezdeményezése
    Felhasználó jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
  • Panasztétel a járási hivatalnál
    A Fogyasztó panaszával személyesen, postai úton vagy e-mailben a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
    A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

6.1

Fogyasztó panaszaival békéltető testülethez (a továbbiakban: Békéltető Testület) is fordulhat. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban

6.2

Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

6.3

A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

6.4

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítés részére történt kézbesítésétől számított 8 napon belül írásban nyilatkozni a fogyasztónak minősülő Megrendelő igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását illetően. Nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolnia szükséges azokat az okiratokat (ezek másolatát), amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

6.5

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a Szolgáltató székhelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testületek elérhetősége:

Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy weboldalt, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon a panaszos és a panasszal érintett kereskedő közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

7. Vegyes rendelkezések

7.1

Szolgáltató jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására mindazon esetekben, amikor azt a gazdasági körülményekben beállt változások, így különösen a Szolgáltató működésére vonatkozó lényeges feltételek változásai vagy a jogszabályoknak való megfelelés ezt indokolják. Amennyiben Megbízó az ÁSZF módosítás hatályba lépését követően bármely képzésre jelentkezik, az egyben az ÁSZF módosítás Fogyasztó részéről történő elfogadását is jelenti.

7.2

Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

7.3

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi Ügyfélre, valamint a Szolgáltatóra.

7.4

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

7.5

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az nem érinti a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét.

7.6

Amennyiben a Szolgáltató a jelen ÁSZF alapján őt megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

7.7

Vis maior, azaz – többek között, de nem kizárólag – háború, lázadás, terrorcselekmény vagy ezek fenyegetése, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekedési zavar, illetve akadályozás, járvány, hatósági rendelkezés, vagy más előre nem látható és mind Szolgáltató, mind az Ügyfél által elháríthatatlan akadály következményeképpen valamelyikük nem képes valamely szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, ami ezen események következtében előállt. Ezen rendelkezés megfelelően alkalmazandó minden, a Szolgáltató által szerződött szolgáltatásra.

7.8

Szerzői jogok: Az Ügyfél köteles kártalanítani a Szolgáltatót a tulajdonjogok, a szabadalmi jogok, a szerzői jogok vagy a szellemi tulajdonjogok állítólagos megsértése tekintetében a szerződés teljesítéséért harmadik felek kártérítési igényeivel szemben. A Szolgáltató weboldalán található valamennyi szöveg, kép kizárólag a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezi. Annak írásos engedély nélküli másolása vagy egyéb felhasználása szerzői jogokat sért.

Budapest, 2025. május 17.